AKIBA'S TRIP -THE ANIMATION
시즌 1, 에피소드 1: Tamotsu Denkigai is just another otaku, prowling the streets of Akihabara for elusive rare figurines and other treasures. However, the streets of Akihabara aren't what they used to be - pretty cosplayers are ripping each other's clothes off!