Akira of the Dead
T1, E1: After spending three hard years working at an exploitative company, Akira Tendo's spirit is broken. But suddenly, there’s a zombie pandemic and Akira finds himself being chased by hordes of the undead. In a moment of desperation, life-changing words pop into his head.