Akutagawa-kun's Errands / The Mafia Member Who Doesn't Kill / Forming a Duo With Him
Сезон 1, серия 4: Dazai sends Akutagawa on some errands, but despite his best efforts, he doesn’t seem to have what it takes to go shopping.