Al Sah-him
S3, E21: As Oliver goes through a rigorous transformation, the League of Assassins sets their sights on Nyssa, who is back in Starling City training Laurel. When Nyssa realizes they are coming, she arms up to face them alone but Laurel asks Felicity and Diggle to help protect her new friend.