Alan Harper, Pleasing Women Since 2003
S11, E5: Alan befriends Lyndsey's boyfriend Larry (guest star D.B. Sweeney) in an effort to find out what he has that Alan doesn't. Meanwhile, Walden helps Jenny be more proactive in pursuing her acting career.