Alaska
S1, E1: Comedian Sue Perkins and adventurer Charley Boorman travel across Alaska to the notorious Dalton Highway - a dirt track built in the 1970s as a supply road to support the Trans-Alaska oil pipeline. As Arctic conditions close in on them, the pair have to rely on the help of hardcore truckers for whom the highway is home.