Alejandra, culpable del accidente
S1, E5: Andres mentions, in front of the family, that Isabel's accident was caused by someone making Alejandra nervous. Everyone is dismayed by Isabel's operation. Rosalia tells Isabel to forgive Rodrigo, as she loves her very much.