S1, E2: Alejandro and Gabriela are rescued by Tomas; Tomas knows he is a millionaire and doesn't want Gabriela to continue taking risks.; Alejandro visits Gabriela and finds her coming out of the shower, thus inciting Fernando's jealousy.