Aletheia
S3, E12: In the concluding chapter to the shocking winter cliffhanger, multiple enemies converge on the POI team as they protect a dying man whose number has come up. They struggle to keep their enemies at bay but without Reese, who has left them and their mission behind following the tragic war with HR, being down one man could have catastrophic repercussions for the team.