Alex vs America Alex vs Modernist Cuisine
S2, E8: Expect the unexpected when host Eric Adjepong welcomes three modernist cuisine experts from New Jersey, Colorado and South Carolina. These chefs are ready to stretch the boundaries of food as they try to outcook Chef Alex Guarnaschelli.