Alex
S2, E19: When Alex is abducted, the kidnapper threatens to kill her unless Supergirl releases a notorious criminal from prison. Even though Supergirl and Maggie have always had different approaches to apprehending criminals, this time they must work together to save Alex. Meanwhile, Rhea (Teri Hatcher) has an interesting proposal for Lena.