Alexander Hamilton and the Ruffle Kerfuffle
S4, E14: When Jay becomes obsessed with the success of a fellow chef, Isaac serves up a cautionary tale about his own rivalry with Alexander Hamilton. Also, Elias Woodstone returns from hell with a limited-time offer for the ghosts.