S3, E22: The FBI task force's hunt for revenge nears its endgame. As Reddington (James Spader) and the team close in on the mysterious arch-criminal responsible for recent tragic events, they're forced to operate outside their comfort zone -- and outside the law -- in order to take down their enemy once and for all.