Alexis Goodlooking and the Case of the Missing Whisky
S6, E10: In order to hide his relationship with Lynn (guest star Susan Sarandon), Frank (Judah Friedlander) convinces his mother (guest star Patti LuPone) that he is dating Liz (Tina Fey). Tracy (Tracy Morgan) and Jenna (Jane Krakowski) team up to try to solve the case of Pete’s missing whisky. Meanwhile, Jack (Alec Baldwin) teaches Kenneth (Jack McBrayer) how to take down his first business nemesis.