Сезон 1, серия 1: Bo-ra, aka dating coach Deborah, believes that a strategy is necessary in a relationship. In order to lead the relationship with her boyfriend Ju-wan to a happy ending, Bo-ra strategically plans to get a proposal from him. However, her plan is ruined by Su-hyeok who is also determined to propose to his girlfriend, Yu-ri.