Alias Darrin Stephens
시즌 2, 에피소드 1: Samantha's Aunt Clara arrives on the Stephens' first anniversary with presents for Samantha and Darrin. Casting a spell to adjust a checkered cap she has given Darrin, Aunt Clara uses the wrong words and turns Darrin into a chimpanzee. Unable to remember how to remove the spell, Aunt Clara goes home to look for the formula.