Alien Commies from the Future!
S7, E3: A surprise leap forward in time strands Enoch in 1931 and lands the team in another unfamiliar decade; in order to stop the chronicoms from launching their future-dismantling plan the agents must infiltrate one of S.H.I.E.L.D.'s most secure bases.