S1, E3: Could strange objects caught on a drone cam over Wisconsin be actual UFOs? Could a strange sound caught recorded in a North Carolina backyard be evidence of a secret government program? And how can several airplanes appear to defy the laws of physics? Tony Harris and his team examine the evidence and look for proof that these unusual occurrences are exactly as they seem.