S2, E4: Halfway through the game, who is focused on winning and who is just along for the ride? A strong contender falls... Wake up, guys! In the ventriloquist game, a friendly toucan causes a yellow card. Bruna Braga plays Diulema, a piseiro dancer and psychologist. Lindsay Paulino dresses up as a sertanejo queen and Eddy Jr as a cross. And as if that weren't enough, a fierce Godzilla is set loose.