Alimony
S1, E4: When Dice finds out that Carmen is still receiving alimony payments, he tries to get work. Dice gets good news about a big meeting at the Tangiers Casino, but the bad news is that the meeting is at 7:30 in the morning, a time that's almost impossible for him to wake up for.