Alive / Who Is Super Cow? / Deep Sea Tour
Сезон 1, серия 3: Cow and her babysitter accidentally get stuck up on the roof. Red Guy is trying to know the secret identity of Supercow. Bathysphere operator I.R. Baboon takes children on a deep sea tour.