All Access
S2, E21: The CSIs must investigate the murder of a limo driver in the midst of raucous concert-goers and the Kid himself. A routine "shots fired" call is anything but when Mac realizes the address is Stella's. Upon entering her home, CSI determine Stella has shot and killed her boyfriend Frankie, but with her in shock, the evidence must fill in the blanks where her memory has failed. (TV-14)