시즌 5, 에피소드 10: While David attends to family business, Keith makes an embarrassing self-discovery on the job; Brenda is challenged by Nate and answers a hard question for Maya; Margaret compares herself to her daughter; Ruth lets Bettina play nurse; Rico and Vanessa decide to protect their future; Claire is comforted by Ted's squareness; and George makes a speech about love.