All Hands on Deck
S6, E13: Conrad is pulled away from celebrating Gigi's 6th birthday when Sammie comes into Chastian with a 104-degree fever, and Kit must call in a favor for treatment. Meanwhile, a heart arrives for Governor Betz's transplant surgery in the season finale.