All In or I'm Out
S1, E2: First dates between best friends prove to be problematic. Kris demands commitment from Alex before they even order dessert, while uptight Darion is ready to bail when the date Charley planned doesn't meet his expectations. Smooth Sydney gets a shocking surprise as he tries to woo Jin, and Marshana puts her pride on the line to get physical with Stefan.