Сезон 1, серия 6: Natti and Raphy make the best out of having to stay in Miami. Natti preps for the Jimmy Fallon performance alongside Becky G, which turns out to be a great success. Raphy and camera are with Natti the entire way as baby Vida is born. Natti tells Raphy that she's ready to get back to work. The only question Raphy has is...when will they get married?