All In with Alaysia and Jack
Сезон 1, серия 3: Cam meets his match when he hits the field with Alaysia, who dreams of being the first female in the NFL. Then, with help from Kenny Wormald, Jack shows Cam his moves as he dances his way to becoming a professional performer.