All In with Claire and Chase
S1, E18: Cam's ready for his close-up as Claire, a special effects makeup artist, learns the trade from Greg Nicotero. Then he'll take you out to the ballgame to see Chase, a young pitcher, get some tips from Dodger Brandon McCarthy.