All In with Josh All In With Cam Newton
S1, E6: Cam takes Josh, a young animator, to Nickelodeon Studios. They draw inspiration from creators Butch Hartman (Fairly OddParents), Chris Savino (Loud House), and have a voiceover session with the cast of SpongeBob SquarePants.