All In
S2, E14: When a body turns up at a posh country club in a quiet neighborhood, the squad's investigation leads them down a money trail full of surprises. Flynn is noticeably distracted on the job, and DDA Rios's actions have Rusty questioning her intentions, causing him to distrust her even more.