All In
S2, E7: Before the grand opening of Mactan’s new resort casino owned and operated by the Villegas family, Ann Villegas recruits Alex to test the casino’s security designed by the great Barton Coyne. Alex assembles a team – including Kai, Ernesto, and Ernesto’s cousin Angelo – to pull off a mock heist.