All In
S4, E4: Nucky gets to know Arnold Rothstein over a card game, and sizes up an unexpected partner for his Tampa land deal. A newly promoted Eddie Kessler gets detoured after making a train-station delivery. When one of their collectors is incapacitated, Al and Frank Capone decide to finish his route, enlisting a reluctant Van Alden to tag along. Agent Knox fills Hoover in on the Thompson operation, vowing to exploit Nucky's weakest link. Chalky is intrigued by Daughter Maitland's presence. Dunn Purnsley goes to Harlem, and is courted by Valentin Narcisse. Willie and Clayton, his college roommate, carry a practical joke too far.