All Kinds of Dads
S1, E4: Rena continues to try and uncover the secrets behind Mitsuya Yuki, and recruits Kanon and Sato to help her tail the members of Mystery Kiss. Meanwhile, Kakihana continues to dig himself into a deeper hole.