Deadliest Catch: Bloodline All-Nighter
S1, E5: Inspired by Phil's love of history, Josh, Casey and Johnathan Hillstrand brave unknown waters in the dead of night to try their hand at the ancient Hawaiian Ika-Shibi fishing technique.