시즌 3, 에피소드 10: Aidan finally says 'those three words,' leaving Carrie guilt-ridden about her affair with Big. All is well with Charlotte's new engagement--until Trey springs an all-too-odd prenup on her. Meanwhile, Miranda discovers the wonders of phone sex!