All Quiet On the Dextern Front
S1, E16: Dex takes on a case helping a mother who has lost custody of her children, which triggers parallels to her time in Afghanistan; Dex spirals and must face the reasons behind Benny's death; Grey and Tookie coach Ansel on how to ask a girl out.