All that glitters is gold
시즌 1, 에피소드 1: Tara Khanna and Karan Mehra have landed the biggest wedding in Delhi. Angad Roshan, heir to the Roshan Cycles empire, is marrying Aliya Saxena, a journalist. For the Roshans, something is definitely amiss. Tara and Karan must investigate who Aliya really is, or there might not be a wedding at all. No better way to start the wedding season.