All That Glitters
S1, E5: Grandpa Max has left a message for Ben instructing him to gather a team of heroes. Ben finds a powerful new ally named MIKE MORINGSTAR but the addition of Mike to the team tests the relationships of Ben, Gwen, and Kevin. Ben learns the importance of using judgment as a leader when our group of heroes finds the truth behind a series of attacks by ZOMBIE GIRLS.