All the Little Things
S13, E11: When a newborn child is found abandoned on a Navy ship, Kensi and Deeks search for the mother on board before she dies of complications. Also, Nate (Peter Cambor) meets with Admiral Kilbride and learns about the CIA project from the ‘70s and ‘80s involving children.