All the Players Came
S3, E18: Martin (Martin Lawrence) arranges a fund-raiser for a troubled movie theater with stars from the '70s attending. Guest stars: Pam Grier, Ja'net DuBois, Nathaniel Taylor and Antonio Fargas.