All the Wisdom I Got Left
S3, E8: Lucas and Brock head to Louisiana, and the infamous Underground fight club, in search of Chayton. Stowe pieces together details about the Camp Genoa heist, and who might be responsible. Burton's torment turns to resolve; Sugar looks to repay an old boxing debt; Rebecca's initiatives put Proctor and Emily in harm's way.