All the World's a Stage
S1, E3: When Kyra's friend Peter witnesses Kyra doing magic, Lily tries to wipe his mind. The spell goes wrong, which results in Peter believing he's Shakespeare's Romeo in a play he's rehearsing for school and falling in love with Lily.