All The World's A Stage
시즌 1, 에피소드 3: In an attempt to convince the citizens of Verona that Benvolio and Rosaline are madly in love, Prince Escalus suggests a public betrothal ceremony. Meanwhile, Livia bonds with Count Paris, and a larger conspiracy to keep the Montagues and Capulets feuding threatens Escalus' plans for peace.