All Will Be Judged
S3, E19: The Temple Shaman reveals his hand to Bruce Wayne and sets up the next phase of training. Meanwhile, Gordon and Bullock are put into danger as they come across a crystal owl that reveals the most coveted secrets of Gotham’s underworld; and Nygma and Penguin are forced to work together to get out of a tricky situation.