Alleged
S11, E21: After a Navy officer is found dead on a rural road, the NCIS team must ascertain if the murder was the result of a bar fight or because he knew too much about an attack on a fellow female officer. Meanwhile, DiNozzo and McGee start a juice cleanse to purge their bodies of impurities.