Allen & Jonathan and Kristen & Thomas
S1, E1: Nev from Catfish & his co-host iO travel across America investigating secret suspicions. In the series premiere, Allen suspects his best friend is hiding an illness & Kristen is concerned her step-brother is binge-drinking.