Allen v. Farrow - Partie 1
S1, E1: Mia Farrow recounts her storied relationship with Woody Allen, once a beloved father figure to her seven children, while their adopted daughter Dylan speaks to the escalating discomfort she felt under the intensity of Woody's attention, which was a growing concern for Mia.