Allison's Career Move
S2, E1: In the Season 2 premiere, Pat thinks Allison would be a good fit for a job opening at Welltopia, but Ken balks at the idea of working under the same roof as his wife. Meanwhile, Dave hatches a plan to hide Molly's low SAT scores from their parents; and Clark isn't sure what his boyfriend does for a living, so he asks Damona to help him figure it out.