Almost Thirty Years
S1, E22: In Los Angeles, Sydney receives a horrifying call from Sark on her cell phone informing her that they are holding Will hostage in Taipei and he will only be released if Sydney can deliver the Rambaldi document and ampule. Jack makes a deal with Mr. Sark, and The Alliance decides the fate of Emily Sloane. Sydney comes face-to-face with "The Man."