Aloh-AAHH!
S2, E6: Eric's in Hawaii to become an old school warrior! First he's cliffdiving from a 70 foot ledge to prove his courage. Then he's braving massive waves in a traditional outrigger canoe to handline for ahi tuna, as Hawaiian warriors have done for centuries.